doctortiktok.ro

Termeni și Condiții

Termeni & Condiții

DEFINITII SI TERMENI

Prestator – DR MARKETING HUB SRL, cu sediul in Bucuresti, Sector 4, Strada Podul Inalt, Numarul 6, Corp C1, Birou 2, Etaj 1, Înregistrată la Oficiul Registrul Comerțului, având C.U.I.: 49513149 – societatea care opereaza site-ul web doctortiktok.ro;

Cumparator / Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani, o persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii;

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Site – site-ul de prezentare gazduit la adresa web doctortiktok.ro si subdomeniile acestuia.

TERMS

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Prestator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Prestatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Servicii de pe Site.

Servicii – orice serviciu listat pe Site, inclusiv serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Prestator, Cumparatorului/Clientului ca urmare a Contractului incheiat.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Prestator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Prestatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
continutul oricarui mesaj trimis Cumparatorilor de catre Prestator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

orice informatie comunicata Cumparatorului prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Prestatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

informatii legate de Serviciile si/sau tarifele practicate de Prestator intr-o anumita perioada;

informatii legate de Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Prestatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

date referitoare la Prestator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Serviciul respecta sau nu standardele de calitate solicitate;

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Serviciu putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Serviciu. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Temene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la Servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Serviciu de catre creativex.ro, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Prestator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, in scris sau e-mail) prin care Prestatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Contractul se considera incheiat intre Prestator si Cumparator/Client in momentul primirii de catre Prestator, prin intermediul postei electronice sau a unui serviciu de curierat a contractului semnat de catre Client.

2.3. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Prestator pe Site vor sta la baza Contractului.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

Pentru motive justificate creativex.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel creativex.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Prestatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, doctortiktok.ro isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.


3.4. Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site sau in contracte sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.5. In cazul platilor online, Prestatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Prestatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.7. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Serviciilor.


DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

4.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a DR MARKETING HUB SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

4.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de doctortiktok.ro, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al creativex.ro asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al DR MARKETING HUB SRL.

4.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre doctortiktok.ro si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea creativex.ro cu referire la acel Continut.

4.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

4.5. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea doctortiktok.ro si/sau al angajatului/prepusului doctortiktok.ro care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

4.6. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

COMANDA

5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin transmiterea unui mesaj din contul de client catre doctortiktok.ro.

5.2. Prin transmiterea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii

5.3. Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Prestatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Prestator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

5.4. Prestatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

5.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

5.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de doctortiktok.ro, in cazul platii online;

5.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

5.5. In cazul incheierii contractului prin mijloace de comunicare la distanta, Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la data incheierii contractului.

5.6. In cazul in care Cumparatorul persoana fizica decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa un formular sau va face o cerere de returnare departamentului de relatii cu clientii al DR MARKETING HUB SRL.

5.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul/serviciul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Prestatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Prestatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

5.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

5.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

5.7.3. pentru Comenzile achitate cu numerar sau card bancar la sediu -> prin restituire numerar, prin restituirea contravalorii serviciului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

5.8. Daca Serviciul a fost prestat la solicitarea expresa a Clientului, contravaloarea acestuia nu va mai fi returnata, conform dispozitiilor. Art. 16 din OUG nr. 34 / 2014.

5.9. In cazul in care un Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Prestator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Prestatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

CONFIDENTIALITATE

6.1. DR MARKETING HUB SRL va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document si in documentul “Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal” publicata pe site-ul doctortiktok.ro.

6.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Prestatorului.

6.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Prestatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Prestatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. DR MARKETING HUB SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

COMUNICARI COMERCIALE

7.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Prestatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

7.1.2. prin modificarea setarilor din Cont ;

7.1.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Prestator; sau

7.1.4. prin contactarea Prestatorului.

FACTURARE – PLATA

8.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.doctortiktok.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

8.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt convenite cu fiecare client in parte prin contractul scris incheiat cu acesta. Prestatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Serviciile prestate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

8.3. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

8.4. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre DR MARKETING HUB SRL in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

PRESTAREA SERVICIILOR ACHIZITIONATE PE SITE

9.1. Prestatorul va presta toate serviciile la care s-a agajat in termenele si in conditiile din contractul scris incheiat cu fiecare Client / Cumparator.

RASPUNDERE
10.1. Prestatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Prestator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii. Raspunderea partilor este reglementata de contractul scris incheiat anterior inceperii presarii serviciilor.

10.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

10.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

10.4. Prestatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

11.1. Va rugam sa parcurgeti Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care este prezentata pe site-ul doctortiktok.ro si care face parte integranta din prezentul document.

FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

12.1. Vezi Politica de cookies, care face parte din prezentul Document.

FORTA MAJORA

13.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

13.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

14.1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Prestator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.